Selamat Hari Raya

June 26, 2017


Assalamualaikum, sihat ke tu? Lama betul tak update blog. Aku tak tahu nak update apa sebenarnya.

Okey, sebetulnya aku malas nak menaip panjang panjang. Ada je yang kasi tajuk, tapi malas nak menaip.

So, how was your day ? Okey ?

Hey, keep going. Take a rest. Dont stop. You can do it. Take your time.

Moga Tuhan gantikan dengan yang lebih baik dan terbaik untuk diri kamu.

Dengan rendah hati dan diri, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.

Mana yang kurang daripada diri aku, The Awan, mana mana karya aku terkurang tu, aku minta maaf ye.

Kalau rasa karya aku tak best, aku mohon maaf. Boleh baca karya orang lain. Terima kasih sebab sudi baca walaupun tak best hihi

Moga Tuhan membalas setiap kebaikan daripada korang.



Aku tahun ni #teamkelabu ,ada yang geng tak ? Hahaha

Raya baik baik ye. Nanti dah habis raya kita diet sama sama balik.

Selamat hari raya gais! Senyum sikit ;)

Raya ke-2 sarung tshirt je

You Might Also Like

0 comments