First Entri

January 20, 2016


[ Le Owner ]

Salam 'alaik gais. So how are you today ?

semua, yes semua entri dalam blog ni aku dah delete. All. Tak tinggal satu pun. Asalnya aku nak delete je blog ni sebab ada buat channel kat telegram.

Tapi disebabkan ada yang tak ada telegram, then, I will active back this blog.

Maaf, aku dah delete semua post dan insyaAllah, kita mula dari bawah okey ? Doakan aku.

If korang ada karya macam cerpen, sajak, syair, usrah yang korang nak share, boleh la kasi tahu dekat aku.

mention atau dm dekat twitter aku, : @sjmilah_ atau ask.fm aku : @sitijamilah atau dekat telegram aku sendiri : @sjmilah . Tu pun kalau korang nak aku share dekat blog dengan channel aku la.

Btw, dekat blog ni jugak, aku akan share segala cerpen dan cerpan serta sajak, syair yang aku pernah buat dan akan buat.

Mungkin aku akan share something yang bermanfaat untuk ummah. Doakan la.

Kali ni aku nak buat dengan cara aku sendiri, aku nak jadi diri sendiri. Haha so, jika ada kesalahan, mohon tegur. Jangan biarkan aku terus hanyut.

Kalau itu untuk kebaikan aku sendiri, why not right ?

Rasanya cukup la aku bebel. sumpah rindu gila nak bebel dekat blog.

Adios !

You Might Also Like

0 comments