So, hows life?

August 03, 2019


Assalamualaikum dan hai guys. Its been a while. Aku harap kalian berada dalam keadaan baik baik saja.

Aku tak tahu nak update apa dekat blog. Jadi, jika kalian punya idea atau cadangan, boleh bagitahu dekat aku. InsyaAllah aku cuba untuk penuhi permintaan kalian. Itu pun jika kalian sudi. Selalunya tak dapat sambutan pun hahaha

So, hows life? Semuanya baik baik saja? Sekarang sudah bulan ogos dan moga ada berita gembira untuk kalian.

Kehidupan aku? Masih seperti dahulu. Tetap sama rutinnya. Masih meneroka memori lama. Ada insan insan yang aku rindu keberadaannya. Insan yang sering mengisi ruang untuk bicara dengan aku.

Iya, kadang aku rindu. Tapi aku terlalu takut untuk beritahu pada dia. Its okey, nanti rasa itu akan berlalu pergi.

Dan aku rindu mahu menulis cerpen bila baca cerpen yang lama. Aku mahu sambung menulis cerita aku, tetapi aku tidak boleh. Rasa seperti tersekat. Idea sudah hilang entah ke mana.

Wattpad aku masih sunyi. Tidak galak seperti dahulu. Aku cuma aktif di twitter dan instagram. Boleh follow, link ada dekat tepi dan bawah. Just click!

Mahu aku bercerita tentang apa lagi?

Suka tidak semestinya dimiliki kan? Aku cuba untuk hadam perihal itu. Reality hit me really hard this time.

Tidak semua yang kita suka itu terbaik untuk kita dan tidak semua yang kita tak suka itu tidak baik untuk kita.

Sampai sini je la kot. Aku pun tak tahu nak taip apa. So, see you when i see you.

Have a great day. Have a wonderful journey of life. Keep learning. Take a rest. Just be you.

Bye! 

You Might Also Like

0 comments