Thursday, March 03, 2016

/ Talking / Kepada Batch '98


Salam 'alaik gais,

Okey, gua tahu takde sapa yang baca, tapi kisah pulak kan. Haha k, maaf maaf.

March 3,2016.

3 tahun sudah berlalu. Tak sangka. Hari ni, aku pakai baju kurung yang sama masa amik result 3 tahun lepas. Tapi bukan tu aku nak cerita sebenarnya.

Percayalah, masa ni aku tengah tunggu umi kasi tahu result adik aku. Entah cane la dia jalan, dengan tempangnya. Hadui, gua pulak yang risau.

Okey okey, so, hows your result ? Bad ? Good ? Awesome ?

Aku tak kisah la korang dapat berapa pun, cuma aku nak tanya, dah ucap syukur belum ? Alhamdulillah ?

Aku tahu korang akan ada tercalit sedikit kekecewaan kan ? Ngaku je, takpe. Its okey gais.

Apa pun yang korang dapat tu, itu adalah yang terbaik untuk korang. Percaya Dia kan ? So, senyum. Redha.

Banyak lagi yang bakal korang hadapi. Aku tetap bangga dengan korang. Jangan sedih sedih.

Aku tengah pujuk korang ni. :')

jadi, tahniah buat korang kerana berpenat lelah mentelaah segala jenis ilmu, tidur lewat malam, akhirnya terbalas juga. Walau tak dapat banyak, pasti punya hikmah dan jangan risau, Allah akan beri lebih lagi pada masa hadapan.

Now, move on. dont overthinking.

Allah dah beri yang terbaik untuk korang.

K, gerak dulu.

Adios!