/ Talking / Random Thought 4

February 04, 2016


Salam 'alaik,

Yeay, random again. Mesti kau rasa cam, 'hak elah Jamilah. Lebih baik kau tukar blog kau je, jadi random thought kau.'

Haha, sorry gais. Aku cuba untuk spesifik, tapi aku tak boleh buat masa sekarang, sebab aku rasa cam blur je.

Dah la aku ni blur hampir tiap masa. Jadi awak, kalau nak cakap, cakap direct je. Jangan nak berkias sangat. saya blur awak jugak yang malu. Keh!

"Macam la ada yang bercakap dengan kau. dah la lone ranger. Lonely. "

biarlah aku lonely, aku dah terbiasa. Tapi alhamdulillah, bila aku sensorang, ada je kawan yang aku terserempak.

Walaupun sekadar hai hai dan bye bye, ia tetap berharga. Macam tu jugak dengan hidup, manusia datang dan kemudian pergi.

macam kehidupan seharian aku. Pergi mana mana, mesti aku jumpa kawan yang aku kenal. Baikkan Allah ?

Even sekadar bertegur sapa. Dan ini lah kehidupan kita. Mereka hadir seperti angin. Datang menyapa dan berlalu pergi.

Tapi satu je aku nak tanya,
Kenapa mereka pergi tanpa meninggalkan nota ? Sakit weh. kau ucap bye bye pun aku rasa cam okey, you have your own life.

Tapi ni bye bye tak ada. Kau hilang macam tu je. Lesap. Its okey, aku tetap tunggu.

Dulu lah, tapi sekarang, maaf. Aku dah move on. Dia kata kalau dah move on jangan look back dah. Keh!

dah move on, teruskan move on. Sampai bila nak tersekat di masa silam sedangkan masa depan kau tengah tunggu kau.

create one memory for your future.

'we are never ever, getting back together.' - Taylor Swift.

Hahaha aku tengah dengar lagu tu.

Kalau ada problem, kau settle la berdua, jangan ajak orang ke tiga sebab dia belum tentu faham situasi korang berdua.

Matang sikit bila bincang. InsyaAllah semua masalah, pasti punya jalan penyelesaian. Kau yakin dengan Allah.

Doa dan solat jangan lupa.

--------------

Aku agak kalau aku sambung ni, komfem melalut. Hahaha kan aku dah kata, aku tak akan ke jalan yang lurus. Jalan aku semua bengkang bengkok.

kesian korang. Haha btw, aku dengan kengkawan aku ada kena buat sketsa, kiteorang ada buat dialog, insyaAllah bila dah siap aku kasi update dekat sini.

ahaha kena berlakon weh. MasyaAllah.

K k, aku roger and out. Macam selalu, ada salah dan silap, dm aku dekat twitter : @sjmilah_

Adios!

You Might Also Like

0 comments

Instagram

Twitter