/ Caption / Senyum

January 28, 2016



Weh, ramai yang tak suka dengan hang.
Ramai yang depan baik,
Tapi,
Belakang hang,
Depa mengata, depa tikam belakang hang,
depa makan daging hang.
Sedaq dak ?"

Tudia aih, terus terang gila dengan aku. Tapi, takpe. Aku suka cara dia.

"Babe, kalau orang tak suka biaq pi kat depa. Depa bukan Allah nak judge aku. Ada sebab tersendiri untuk setiap benda yang aku buat tu."

 Aku senyum. Tetiba dia peluk aku.

"Kenapalah sahabat aku sorang ni tabah sangat."

 "Allah ada. Biarlah Allah je suka sayang dekat aku. Kau ada, family aku ada. See kan ramai yang suka dekat aku. "

Aku ketawa.
Memang kita tak dapat nak puaskan hati semua orang. Jadi, just be yourself. Abaikan apa orang nak kata.

Muka senyum.

03012016 | 1300

You Might Also Like

0 comments

Instagram

Twitter